Czas i koszty dostawy

Czas dostawy

Szanowny kliencie natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.

Początek biegu terminu dostawy zaczyna się od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy firmy przewozowej (1-2 dni)

Przy każdym oferowanym produkcie jest podany termin dostawy z informacją kiedy produkt może zostać przez nas wysłany - od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów trudno dostępnych). Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.

Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

Koszt dostawy

Większość oferowanych produktów w naszym sklepie internetowym podlega darmowej dostawie. Wszystkie koszty ( koszt towaru + koszt transportu ) są wyszczególnione przed potwierdzeniem zakupu ( w koszyku w pierwszym oraz trzecim z czterech kroków zamawiania towaru ).

Warunki dostawy

Kurier dostarcza do Państwa towar do pierwszego zadaszonego pomieszczenia(np. klatka schodowa). Kurier nie ma obowiązku wnoszenia go, rozpakowywania czy ustawiania we wskazane miejsce.

Bardzo prosimy o zorganizowanie osób do wnoszenia mebli.

 

Doręczenie przesyłki i obowiązki klienta:

Prosimy o bezwzględne sprawdzenie paczek przy kurierze!

Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu spisać protokół uszkodzenia paczki, jest to konieczne do wszczęcia procedury reklamacji!

W przypadku uszkodzonego towaru prosimy spisać protokół szody i odmówić przyjęcie towaru, na tej podstawie zostanie Państwu wysłany nowy produkt.

  • Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. To bardzo ważne- jeśli opakowanie jest w jakikolwiek naruszone, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/ wgniecenie, ile ma cm), jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji!
  • Po rozpakowaniu (również przy kurierze) należy sprawdzić zawartość przesyłki np. czy blat nie posiada odprysków, czy fronty nie są pęknięte, adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).

Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego!

Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub odkryją Państwo wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu po jego odejściu, maja Państwo 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki!

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl